עוגיות שוקולד מרשמלו (סמורס ע"פ מפלצת העוגיות )



הכל התחיל שנתקפתי געגועים לחברה שלי בתאל שגרה בשיקגו. אנחנו חבורה כזאת אני בתאל סיון ושי כבר למעלה מ25 שנה יחד .

לאמריקאים יש את הסמורס שזה מעין סנדויץ שוקולד מרשמלו בין שני עוגיות או קרקרים  ......אז החלטתי לעשות מחווה לחברתי ובכדי לעשות זאת יצרתי את הסמורס שלי ....עם נגיעות מפלצתיות משלי .

אחרי ניסויים רבים במטבח , טעימות לכל יושבי הבית ודברי נאצה מאחותי ("תיחנקי הרסת לי את הדיאטה ")  הגעתי למתכון המושלם .

העוגיות האלה צריכות בייביסיטר כלומר אתם לא זזים מליד התנור ...כי האפיה אורכת 8 עד 9 סה"כ ויש רגע מסויים שבו רואים סדק קטן בבצק ומבצבץ מרשמלו ...זה הרגע שאתם מוציאים את העוגיות החוצה .

אני אוהבת לאכול אותן מעט חמימות עם כפית שכל המרשמלו נוזלי אבל אפשר בכיף להתפנק גם שהן קרות (יעידו על כך ילדיי)....אפשר לחמם 6-7 שניות במיקרו וזה חוזר למצב נוזלי ....בקיצור שחיתות לשמה .

בתאל העוגיות האלו מוקדשות לך

"עוגיות שוקולד מרשמלו של מפלצת העוגיות "

חומרים:

300 גרם חמאה רכה

3/4 כוס אבקת סוכר

כף וניל איכותי

2.75 כוסות קמח

1/2 כוס קקאו איכותי

כפית אבקת אפיה

שוקולד ציפס לזריה סה"ס 200 גרם

מרשמלו וניל אני השתמשתי בגדולים בכדי לקבל אפקט יותר טוב בערך  20 יחידות

אופן הכנה :

חממו תנור ל180 מעלות

בקערה גדולה ערבבו טוב את החמאה אבקת הסוכר והקקאו המנופה  .הוסיפו את התמצית וניל  ערבבו טוב.

נפו את הקמח ואבקת האפיה .לושו עד שמתאחד.

גלגלו כדור בצק וצרו בתוכו גומה  .הניחו במרכז את המרשמלו .סגרו טוב את הבצק (מעין קובה 😉) .טבלו בשוקוצ'יפס .

הניחו על מגש מרופד בנייר אפיה .

אפו 8 עד 9 דקות ....לא אתם לא זזים מליד התנור והסיבה היא שכל תנור שונה ויש רגע מסויים שרואים סדק באחד העוגיות כשהמרשמלו מבעבע ומאיים לפרוץ ...זה הרגע להוציא את העוגיות החוצה ....בקיצור העוגיות הללו צריכות בייביסיטר ....כבר אמרתי.....אבל אתם תודו לי אחרי הביס הראשון.

לקרר מעט ועם מרית להעביר לצלחת הגשה לאכול עם כפית .

אם אתם רוצים לאכול ביד קררו  עד שיציב לחלוטין ו....אתם יודעים איך לאכול נכון?

אם אהבתם את המתכון אשמח לשיתוף ,נעיצה (בפינטרס) ואפילו יותר אשמח שתאפו ושתפו אותי בתוצאה .




תגובות

רשומות פופולריות